FAQ

Η επιχείρησή μας ενδιαφέρεται να προωθήσει τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες μέσω internet. Υπάρχει αντίστοιχη λύση μέσα από την συνεργασία της με την 3S;

Η 3S, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία 30 ετών στον χώρο του Τουρισμού και κυρίως του incoming, εγκαινιάζει μία νέα σειρά πρωτοποριακών web εφαρμογών. Μέσω XML interfaces, το εταιρικό σας site τροφοδοτείται με όλη την απαραίτητη πληροφορία (τιμές, περιγραφές, διαθεσιμότητα) που ήδη υπάρχει καταχωρημένη στην βάση δεδομένων του back office 3S/ITP ERP, παρέχοντάς σας απεριόριστες ευκαιρίες και δυνατότητες, μέσα από ένα απλό και εύχρηστο περιβάλλον.

Αντιμετωπίζουμε δυσκολία στην καταχώρηση των εκδρομών που πωλούνται από συνεργάτες, υποκαταστήματα και πωλητές. Υπάρχει λύση για αυτοματοποιημένη καταχώρηση των εισιτηρίων στο σύστημα;

H εφαρμογή 3S/Webtours παρέχει τη δυνατότητα άμεσης online καταχώρησης στο σύστημα 3S/ITP ERP, όλων των εισιτηρίων που πωλούνται καθημερινά από τους πωλητές , ενισχύοντας την σωστή παρακολούθηση και την εσωτερική σας οργάνωση. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η χρήση desktop ή netbook.

Έχουμε συνεργασία με Tour Operator από τον οποίο λαμβάνουμε καθημερινά μεγάλο όγκο κρατήσεων. Υπάρχει τρόπος αυτόματης καταχώρησής τους στο σύστημα;

Εφόσον ο Tour Operator με τον οποίο συνεργάζεστε δεχτεί να σας στείλει προδιαγραφές των αρχείων (XML), υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής import, που έχει ήδη υλοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία σε πολλές περιπτώσεις όπως του F.T.I. , Sunweb κ.α.

Για την επιτυχή υλοποίηση ενός interface απαιτούνται τα ακόλουθα:

  • Ο καθορισμός της μορφής της πληροφορίας (με πρωταγωνιστή το XML).
  • Η σαφής διατύπωση της λογικής του περιεχομένου.

Για κανένα από τα παραπάνω δεν υπάρχει καθιερωμένο πρότυπο. Με λίγα λόγια η κάθε πλευρά ζητάει/διαθέτει οτιδήποτε από οποιονδήποτε με τον δικό της τρόπο. Τα interfaces λοιπόν δεν μπορεί παρά να είναι εξειδικευμένα και εξατομικευμένα.

Για την έκδοση παραστατικών είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Γενικής Λογιστικής 3S/Financial Management;

Δυνατότητα τιμολόγησης παρέχεται από κάθε εφαρμογή του 3S/ITP ERP (Reservations, Transport, Organized Tours, Car Rental). H Γενική Λογιστική συστήνεται κυρίως σε επιχειρήσεις που κρατάνε βιβλία 3ης κατηγορίας και πάνω και κατά κανόνα διαθέτουν εσωτερικό λογιστήριο. Ωστόσο ως εφαρμογή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για δική σας προσωπική ενημέρωση και παρακολούθηση.

Σε περίπτωση που καταλήξουμε σε ένα σχήμα εφαρμογών αλλά στην πορεία διαφοροποιηθούν οι ανάγκες της εταιρίας μας, έχουμε τη δυνατότητα προσθήκης υποσυστημάτων;

Το 3S/ITP ERP είναι σπονδυλωτό σύστημα και προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες της κάθε επιχείρισης, χωρίς αυτή να επιβαρύνεται οικονομικά με περιττές υποεφαρμογές. Υπάρχει, επομένως, η ευελιξία προσθήκης νέων υποσυστημάτων, όταν οι ανάγκες της καθημερινής εργασίας το επιβάλουν.

Μετά την εγκατάσταση των εφαρμογών 3S/ITP ERP τι υπηρεσίες παρέχονται;

Η εταιρία μας, με την εγγύηση κάθε νέας εγκατάσταση παρέχει 3 μήνες δωρεάν υποστήριξης, κατά την οποία έχετε όλο το περιθώριο αξιολόγησης των υπήρεσιών μας. Έπειτα έχετε τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε συμβόλαιο πλήρους υποστήριξης ή σύμβαση ετήσιας ανανέωσης εφαρμογών. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε συνεργασία με συμβόλαιο υποστήριξης, εξυπηρετείστε μόνο μέσω e-mail, χωρίς χρονική δέσμευση απόκρισης από την πλευρά μας και χρεώνεστε βάσει του επίσημου καταλόγου της 3S.